EVENT- OG MØTEROM ETTER DITT BEHOV

På Norges Varemesse har vi 100 års erfaring med arrangement og utleie av våre arenaer og fasiliteter. Dagens situasjon som følge av Corona krever av smittevernhensyn ofte større lokaler for å gjennomføre arrangementer, samlinger og møter på en trygg måte.   

Uansett om du skal arrangere i privat regi eller i jobbsammenheng kan vi tilby moderne lokaler og møterom. Lokalene kan skreddersys helt etter dine behov for størrelse, tekniske løsninger og fasiliteter.  

Smittevern 

Sikkerhet har alltid vært en av våre høyeste prioriteringer, og spesielt i den tiden vi er inne i nå. Vi hjelper gjerne til med å sikre at ditt arrangement ivaretar hensyn om smittevern. 

Dette for at du skal føle deg helt trygg som arrangør i lokalene hos Norges Varemesse.  

VIP-rommet – kapasitet opptil 75 personer
Vårt mest eksklusive rom ligger i andre etasje mellom hall C og D. VIP-rommet er vårt aller fineste rom – det perfekte stedet for deg som ønsker en eksklusiv og avslappende atmosfære.

Eventrommet – kapasitet opptil 60 personer
Lokalet er lyst og luftig og ligger i andre etasje over hall E. Rommet kan tilpasses dine behov og egner seg svært godt for møter, kick-off, kundearrangementer og sosiale sammenkomster.

Begge rommene er utstyrt med topp moderne projektor, høyttalere, mikrofon, lyd, lys, scene og lerret.

Fleksible lokaler og møterom – kapasitet opptil 200 personer
I hallene kan vi sette opp fleksible møterom etter behov. Uansett hva som er formålet med møtet kan vi tilby rom med smarte løsninger, konferansefasiliteter og fleksible møterom for alle gruppestørrelser.

Private arrangement
Planlegger du arrangement som f.eks. jubileer, konfimasjon eller andre private sammenkomster tilpasser vi rom og oppsett etter dine ønsker og behov. 

For mer informasjon eller booking, kontakt Expo Service:
Tlf. +47 400 00 796 eller e-post.  service@messe.no

Share this: